lunes, 15 de junio de 2015

INFORMÀTICA Brasil/Espanya

El divendres 12 de juny, va ser el darrer dia d'informàtica amb P3. Hem fet nou sessions i aquestes són les opinions d'alguns d'Espanya. Entre els comentaris, fotografies del darrer dia.

La meva parella és l'Elna, fem informàtica juntes i ens ho passem molt bé des del primer dia. Vaig començar a ensenyar-li i ara sap: per on s'encén i com s'apaga, sap fer servir el ratolí, entrar als jocs, utilitzar algunes tecles com: l'espaiador, els nombres i esborrar.
Però hi ha una cosa que em passa des del darrer trimestre, i és que l'Elna ha descobert on s'asseu la seva millor amiga, na Rebeca, i a cada classe, quan la veu, vol anar amb ella i jo tinc d'intentar convèncer-la de que es quedi, i em costa molt perquè es nega tota l'estona i m'haig d'aguantar.

DANIELA O.




Jo a informàtica m'ho he passat molt bé i m'ha agadat ensenyar coses que a mi em van ensenyar quan era petit.

DANIEL




A mí me ha parecido muy divertido poder enseñarles como utilizar el ordenador, porque han pasado de no saber nada, ni entenderlo, a realizar todo ellos solos.

ALISON




Estar con los niños de P3 ha sido muy divertido y gracioso. Mi niño se llamaba Óscar y es un niño muy mono y gracioso, ma da pena no poder estar más tiempo con él. Ha sido una experiencia muy chula.

ABEL






A mi, que m'agrada molt cuidar nens petits, m'ha agradat molt ensenyar-lis tot el que sabem als de P3, per quan ells siguin de Sisè faran el mateix.
Són petits i alguns molt calladets, es diverteixen molt amb tot i de vegades ploren, però tot això és perquè son petits, ja creixeran...

DANIELA G.





Yo tenía a Mario, no hablaba, solo movía la cabeza diciendo Sí o No. Con los meses Mario cogió confianza y empezó a hablarme, también aprendió a mover el ratón él solo.
Había un juego de carreras en el que había regalos para tirar a los contrarios y siempre decía: "aprieto el espacio para regalito?".

SERGI

BRASIL I ESPANYA DESPRÉS DE LA DARRERA CLASSE D'INFORMÀTICA.


No hay comentarios:

Publicar un comentario