miércoles, 3 de diciembre de 2014

LECTURES RECOMANADES

LES COLÒNIES DE LA GUINEU VENJADORA per Irene.


Aquest llibre és de l'editorial edebé, té 291 pàgines i és escrit en català.
L'autor és Jose Ma. Plaza. Jo el titularia "El Joc de la guineu"; la coberta m'agrada perquè sembla que el llibre serà d'aventures.
El personatge que més m'ha agradat és la Belén ja que passa moltes aventures amb l'Àlvaro, el David i la Cris.

El millor moment és quan arriben al poble i fan com una gimcana i la Inés es talla les mans pel colom mort. Un altre final seria que l'Àlvero, el David, La Cristina i la Belén es perden al campament i es fan unes casetes de troncs i esqueden a viure.

A mi m'agrada molt aquest llibre perquè hi ha moltes aventures i a vegades dóna ensurts quan el David diu: -aquest és el poble dels fantasmes.





VÍCTOR I "LAS MENINAS" per Ivan.

Un altre títol seria "Las meninas del Víctor". L'ha escrit Maite Carranza i pertany a una série sobre Víctor. A la coberta surt en Víctor i en Pernil pintant.

El meu personatge preferit és en Víctor perquè a més de pintar el quadre, és molt graciós i aventurer.
Quan el Víctor i el Pernil es pugen a un taxi, on el taxista condueix fatal i va a cent per hora per tot el museu, és per a mi el moment més maco. Com a un altre final, l'Aureli i la Gretel es van anar a viure a un altre país, a fer la lluna de mel i passar-s'ho bomba.

M'ha agradat molt perquè té molt sentit voler fer un quadre, per això m'agrada tant i el recomanaria a molta gent, perquè el llibre no està gens malament.






EL CAS DEL TRESOR AL VATER DE L'ESCOLA per Nerea.

Està escrit per Joachim Friedich i té 207 pàgines. Jo el titularia "L'extorsió a l'obra de teatre". El personatge que he seleccionat és el Charly perquè quan es tapa el nas parlava així: zol prezioz,...

Quan més m'ha agradat és quan el Fred té que donar-li un petó a la senyora (a l'obra de teatre) i tots li deien: fes-li un petó!

Pot acabar que el senyor Marter agafa al Preciós i se l'emporta fins la seva casa. I no el tornaria fins que el Fred li donés els diners de l'obra.
Aquest llibre m'ha agradat molt, però m'agraden més els del Víctor, encara que aquests casos són també molt xulos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario