jueves, 30 de octubre de 2014

LECTURES RECOMANADES

LA NOVA VIDA DEL SENYOR RUTIN per Marc Lama.

Aquest llibre escrit per David Nel·lo, jo l'hauria titulat "La vida sense sí, ni no". Està fet en català i té 143 pàgines.
A la portada surt el senyor Rutin i la Sanskia mirant-lo. El personatge que més m'ha agradat él el sr. Jensson, perquè té una barba super-gran.

El millor moment és quan el sr. Rutin va a les càmeres i comença a dir paraules que ell mateix s'havia proposat no dir. Un altre final seria que el sr. Rutin va sortir del programa, la Saskia i els bessons van anar a buscar-lo i se'n van anar a un hotel i van celebrar el que havia dit el sr. Rutin.

Aquest llibre m'ha agradat molt i dóna una lliçó sobre que no intentis canviar la teva vida perquè com la tens ja està bé. El recomano a tothom.





EL LAZARILLO por Alison.

Es una adaptación para niños del anónimo "El Lazarillo de Tormes". Tiene 165 páginas y está en castellano.

En la portada aparece Lázaro con su primer amo, el ciego. Yo lo retitularía como "Las aventuras de Lázaro". Mi personaje preferido es Lázaro, porque le pasan muchas cosas con sus diferentes amos.

Cuando se casa Lázaro es un momento muy bonito y a mí es el que más me ha gustado. Podría acabar que Lázaro encuentra a su madre viviendo con su último amo y viven muy felices.

Este libro es super chulo porque siempre te deja con la intriga de qué le pasará a Lázaro, pero al final es muy bonito porque se casa.




AYDIN per Marc R.

L'autor d'aquest llibre és Jordi Sierra, i és de l'editorial edebé; està en català i compte 136 pàgines.

Jo el titularia "La balena famosa". A la portada surt un nen molt feliç abraçant la balena. El personatge que més m'ha agradat és Aydin perquè és mostra molt content de tenir a la seva balena.

Ballena animadaEl millor moment és quan la balena intentava escapar de la xarxa perquè volia explorar i jugar al món exterior. Un altre final seria que la balena estava atrapada a un lloc on hi havia una xarxa i ella volia sortir, llavors va anar el més profund possible i no va poder escapar, mentre hi havia una tempesta.

Aquest conte m'ha agradat perquè a Aydin el que li agrada és estar amb la seva i estimadísima balena Godar.



DISFRUTA COCINANDO por Arnau.

Gif de cocineroAquest és un llibre de receptes per a nens escrit per Mercè Segarra. És en castellà i té 95 pàgines.

A mi m'agradaria dir-li "La cuina dels menjars". No m'agrada gaire la portada doncs no és divertida. Els adults són els personatges seleccionats, perquè sempre tenen que fer moltes coses per a cuinar.

Destacaria el moment en el que he après a fer tantes receptes, com els braunis, creps amb nata i moltes més... Un altre final seria que fiqués si t'ho has passat bé i après més receptes inventades per als nens.

M'ha agradat les receptes, els nens com cuinaven i feien les receptes. No m'ha agradat que no hi hagi molta més lletra i no tants dibuixos i es tindria que expressar millor.



Així va la Classificació dels llibres de la Biblioteca de classe:




No hay comentarios:

Publicar un comentario