viernes, 17 de octubre de 2014

POESIES "LA TARDOR"


Gif de setas

LA TORNADA A L'ESCOLA

Em vaig adonar de que s'anava la calor
i vaig pensar que ja era la tardor
i amb la brisa d'aquell fresc vent
ja hi erem tots amb la bufanda i el barret.

Ahir vaig anar a la casa del meu avi
i unes bones magdalenes li vaig comprar
i com era el seu aniversari
un bon pastís ens vam menjar.

Judith

LA TARDOR A LA GINESTA

La tardor d'hora arribarà,
els nens moltes castanyes mengen,
i tots junts molt bé ho passarem,
i l'escola feliç estarà.

Hem vist com totes les fulles queien,
totes les nenes les han agafat
però un gosset lis ha mossegat
i tots els professors junts reien.

Bruno
Hojas

LA FESTA A CASA

La meva mare ha comprat castanyes
i uns quants panellets de xocolata,
a casa meva han hagut un munt de rialles
i ho hem celebrat amb la tieta Marta.

Hem vist com les fulles cauen,
moltes de color: vermelles, marrons i taronges
ens hem menjat les castanyes
mentre que tots els pares reien.

Robin

LA BONICA TARDOR

La tardor és bonica i llargueta
i vaig veure una fulla molt petiteta
fem molts panellets a l'escola
i a tota l'escola li mola.

A més que a tothom li agraden
tots els avis i àvies "anden"
a tothom li agraden les castanyes
però hi ha moltes aranyes.

Víctor

Araña


LA CASTANYADA

La tardor ja està arribant
les fulles de molts colors cauran
la castanyera una castanya ens donarà
i la castanya molt bona estarà.

Amb la família ho celebrem
i amb els amics molts panellets farem
tots junts cantarem i ballarem
i tots molt bé ho passarem.

Ari

EL CARGOL

Vaig anar a  aquella muntanya
un cargol petit em vaig trobar
tenia trencada una banya
i se la vaig intentar arreglar.

De sobte el cargol es va allunyar
i no li vaig poder ajudar
el vaig perseguir per la muntanya
i al final el vaig trepitjar.

Nerea
Caracol


LA TARDOR

He plantat un arbre a casa,
i moltes fulles se li cauen,
crec que alguna cosa passa.

Els meus amics a casa pugen,
no els agraden les castanyes,
i amb aigua a la piscina es mullen.

He menjat tant que m'he posat les botes
i no he pogut córrer gaire
i vaig veure milers de llunes.

Daniel

LA CASTANYADA

La castanyada ha arribat
i moltes castanyes vendran,
panellets entre tots hem cuinat
i segur que molt bons ens sortiran.

A l'escola una festa farem
i moltes castanyes menjaré,
a la tarda ho celebrem
i amb els amics molt jugaré.

Després a casa arribaré
i tots plegats ens disfressarem,
una festa de Halloween faré
i al meu germà espantarem.

Ana

Calabaza Halloween

No hay comentarios:

Publicar un comentario