miércoles, 26 de noviembre de 2014

POESIES DE NADAL

skate

EL DESEMBRE ESTÀ ARRIBANT

Les vendes de jocs s'estan esgotant
i els pares estan comprant,
els diners s'estan anant
i els pares menys treball tindran.

El Cap d'Any està tornant
i jo dormit hem quedaré somniant.
El Rudolf s'està preparant
i el seu nas de tant fred s'està refredant.

William.

 Navidad

EL NADAL I ELS REIS MAGS

Ja arriba el Nadal
i arriba amb molts regals.
A molts ens donaran
i altres carbó tindran.

Els Reis venen d'Orient
guiats per un estel,
de vegades a Castelldefels
venen pel port en vaixell.

Jo amb ells he estat
i jo els he parlat,
em van donar una capsa
i una piruleta de regal.

Daniela G.

reyes magos

EL NADAL

El Nadal encara no ha arribat
però jo ja estic molt impacient,
quan sigui Cap d'Any tot haurà canviat
però encara estaré impacient.

Jo amb 12 anys molts regals tindré
amb la meva família m'aniré,
i també m'ho passaré molt bé
i a Holanda la família veuré.

Yannick

Caja Sorpresa

No hay comentarios:

Publicar un comentario