jueves, 20 de noviembre de 2014

LA NOTÍCIA QUE VOLDRIA PER AQUEST NADAL...

AQUEST NADAL per Yoana.

Aquest Nadal m'agradaria que em toqués la loteria, perquè així podria comprar més regals i ajudar a gent que ho està passant fatal, i per comprar-me coses que fossin necessàries. També repartiria a la meva família i als mesu amics; al meu professor li regalaria alguna cosa que li agradés.

fin de añoAquest any m'agradaria que decoresin totes les places i els carrers que quasi cada any no decoren, resulta més bonic que es noti que arriba Nadal. Jo he proposat que aquest Nadal estigui amb tots els ets i uts i així serà genial. Al Nadal amb les botigues decorades, com forns, restaurants,...

Jo crec que aquest Nadal serà així i la gent tindrà diners per a celebrar el Nadal amb la seva família i els seus amics, hauria de ser tots els nadals així. Seria genial.



QUE VOLDRIA PER NADAL per Ivan.

Santa clausAl Nadal m'agradaria veure a l'original Pare Noel en realitat, i que ell mateix em regali onze regals perquè tinc onze anys; m'agradaria molt que el que em regali siguin aquestes coses: un iphone 5 i un iphone 6, també un joc que es diu Eboler i el Diviniti. També m'agradarien unes ulleres de raigs X, una cosa que es posa a la mà i surt una teranyina com la de Spiderman, que arribi fins a 7m. També una espasa d'or i platí que sigui dura com el grafit; però el que més m'agradaria són unes botes que pugui anar més ràpid que la velocitat de la llum i pugui mesurar la temperatura i que un cop me les hagi posat ja puc anar a la velocitat de la llum. També té poders per fer volar als nens i que em pugui teletransportar.

Les dues últimes coses que m'agradarien seria tenir de mascota una serp verinosa, que a mi no em mossegui i l'últim seria un cofre del tresor. Tot això seria el millor Nadal del món!


ELS MEUS PENSAMENTS per Judith.

Jo no vull res perquè jo ja ho tinc tot: una família que m'estima, tinc una casa amb sostre (molt important), sóc molt feliç, però de vegades m'aturo a pensar en aquests nens que no tenen res, ni un sostre on ficar-se en els dies de pluja, no tenen família, això si que no m'agradaria gens, és a dir, jo puc estar sense sostre ni casa ni res, però estar sola sense familiars que tèstimin, et cuidin, que et mantinguin,... és horrible! per això jo, aquest Nadal, voldria participar en alguna ONG per ajudar  a aquestes persones pobres, és a dir, que no tenen res de res, perquè això és el mínim que podria fer per ells i elles.

També voldria que els meus pares guanyessin la loteria, a part de que ells també. és clar, també m'agradaria que no hi hagi tanta contaminació en el món i que no hi hagi tanta gent dolenta, és a dir, lladres,... dient-lo d'altra menra "la pau al món", que és pràcticament impossible. També voldria fer, després de Nadal, una festa de pijames amb les meves millors amigues: Nerea, Ariadna, Alison i crec que també convidaria a Irene, Maria i Robin, però encara no li he preguntat a la meva mare, li preguntaré més endavant. Ah!, i, és clar, voldria treure bones notes i per això estic estudiant tant.



EL NADAL QUE JO VOLDRIA per Jose.

Jo per aquest Nadal voldria que als meus pares els toqués la loteria, perquè aquest any una amiga de la meva mare li ha portat un décim de loteria de la "bruixa d'or" que està a Sort i ha tingut que fer molta cua per a comprar-ho: però jo no crec que ens toqui la loteria, però els meus pares sempre creuen que els tocarà.










LO MÉS DIVERTIT D'AQUEST NADAL per Maria.

Aquest Nadal jo voldria que sigui extraordinari, voldria que nevés a Castelldefels per a jugar amb la neu a classe i que el pati estigui ple de llaminadures. Que al menjador, mengem pizza i que cadascú esculli la seva pizza preferida. Que cada professor es disfresés de follet, que el menjar que comprem al supermercat sigui gratis.


Que els meus pares em portin al concert de One Direction i coneixe'ls en persona i vull que arribi aquest dia ja. De viatges vull anar a Itàlia, Venécia, perquè la meva germana a la seva classe són les góndoles d'Itàlia i la meva germana i jo tenim molta il·lusió d'anar, però si no podem anar tota la família vol fer un creuer com a les vacances, però que el creuer sigui amb tobogans, festes per la nit i que el recorregut sigui: Barcelona, Itàlia, Venécis, França, Bretanya,... i de tornada a Barcelona. O fer una excursió amb la meva família a un lloc per acampar i fer un camping.


nieve




No hay comentarios:

Publicar un comentario